[itzul] Biko / biaren taula

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Ost, Api 27, 15:54:20, CEST 2005

Arratsalde on:

Izenburuko gaia dela eta (biko/biaren taula), eztabaida bero samarra izan
zen erabili.com-en 2003ko maiatz aldean. Hemen ikus dezakezue:

http://www.erabili.com/zer_berri/galdezka/1053331742

Gaia berriz hemen ateratzea pentsatu dut, bi forma horietatik bat hobetsi
behar duen talde-lan batean aritzea egokitu zaidalako.

Nik 'biaren taula' esango nuke, baina ez betidanik hala esaten entzun
dudalako: ez dut erabileraren arrastorik izan orain arte. Erabiliena 'biko
taula' omen da, eta, duela bi urteko eztabaida horretan ikusiko duzuenez,
batek benetako erabilera, senezkoa, aldezten du teoriakerien gainetik.

Hauxe nahi nuke jakin, asko eskatzea ez bada: zuei senak eta ezagupenak zer
agintzen dizuen.

Esker mila.

Patxi
Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org