Re: [itzul] enología

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Api 27, 16:23:37, CEST 2005

Seguru asko berba biak beharko ditugu. Ardoa egitea ardogintza da,
baina ezagupen zientifikorako ez dator txarto beste hitz bat edukitzea.
Bestela, hurrena "enologo" emateko "ardogintzan aditu" edo horrelako
multzo antiekonomikoak asmatzen ibili beharko duzu.

xme