RE: [itzul] Unión Patriótica

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ost, Abu 3, 12:55:56, CEST 2005

	Uste dut EIMAren "Onomastika" liburuko 22. orrialdeko aholkuari
jarrai diezaiokezula:

<<Jatorrizko herrialdean idazten diren bezala zabaldu dira nazioartean
hainbat izendapen [...].
[...] hau da gomendioa [...]:
Der Blaue Reiter (<<Zaldun Urdina>>) [...]>>.

[[Alemanezko hitzak letra etzanean datoz, baina hemen ezin dut hori
erreproduzitu.]]

	Ezin da esan "Unión Patriótica" jatorrizko hizkuntzan zabaldu dela
nazioartean, baina uste dut ez duela merezi itzultzea. Hortaz:

	Unión Patriótica (<<Batasun Abertzalea>>)

[[Gaztelaniazko hitzak letra etzanean.]]

Asier Larrinaga