[itzul] txapeketa gora txapelketa behera

Rey Escalera, Fernando (Itzulzailea:NAO/BON) fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es
As, Abu 23, 08:32:02, CEST 2005

Halakoetan, hoberik ezean, nik bi sintagmatan antolatzen dut izen osoa
(edo tranpa pixka bat eginez elementuren bat kanpora atera)

Primer campeonato infantil de frontenis por parejas Hodoibaltza.

Duda bat dut:
Hodoibaltza zer da? Elkartearen izena, edo txapelketari eman zaion
izena?

Elkartearen izena bada:

Haurrentzako lehen frontenis txapelketa (binakakoa). Hodoibaltza
Elkartea Haurrentzako binakako lehen frontenis txapelketa. Hodoibaltza
Elkartea Hodoibaltza elkartearen haurrentzako binakako lehen frontenis
txapelketa.

Txapelketaren izena bada:

Hodoibaltza lehen frontenis txapelketa (binaka haurrentzat)

Ea balio dizun zerbaitetarako.
Fernando Rey.