[itzul] LAGUNTZA ESKE

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Ost, Abu 31, 09:22:15, CEST 2005

Egun on, Idoia:

Hona labur nire iritzia:

Lehengo legearen hitzez hitzeko aipamenetan bere horretan utziko nituzke
horiek guztiak, berariaz agertzen bada lege horretako pasarteak direla.
Bestela, lege berriko testuan, aurreko legeko artikulu batzuk errepikatu
arren, oraingo moldera ekarriko nituzke.

Hala ere, Administrazioko itzultzaileak jakintsuago, eta jakinaren gainean,
mintza daitezela.

iņigo