[itzul] LAGUNTZA ESKE

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ost, Abu 31, 10:02:32, CEST 2005

Egun on, Idoia.
Aurrekook azaldutakoari kontra egin gabe adierazi nahi genuke koherentzia
dela edozein testutan zaindu beharreko alderdirik garrantzitsuenetariko bat
(are gehiago lege indarra izango duten testuetan, oro har).
Bestetik, bada hamaikatxo sasitestu hor eta han, eta horietakoren bat
eguneratzeko eta arazteko aukera bat bera ere galtzea penagarri litzateke.
Lege-testuen aldaezintasuna (orokorrean bai, baina, dagokigun kasuan guk ez
genuke horren ziur baieztatuko hori horrela denik) eta gorabehera legalak
(izango duzue erakunde horretan nori kontsultatu) alde batera utzita, testu
berria ahalik eta txukunen argitaratzeak merezi duelakoan gaude. Animo!

Iņaki
BITEZ LOGOS - terminologia