[itzul] arrautza frijitua ala frijitutako arrautza?

mikelhb a bildua teleline.es mikelhb a bildua teleline.es
Ost, Abe 28, 01:41:34, CET 2005

Ez dizut nik azalpen gramatikorik emanen, baina bai
iruzkin bat eginen. Ia ostiralero ikusten ditut pilota partidak,
eta askotan oso arraro iruditu zait -oker ez esatearren-
partidaren emaitzak adieraztean, hots, pilotariek nolako
tantoak egin eta galdu dituzten pantailan azaltzean, duten
ohizko era: esate baterako, "sakez egindakoak", "erasoan
galdutakoak"... Iruditzen zait askoz naturalago izango
litzatekeela "sakez egin(ak)" eta "erasoan galdu(ak)".

Bat nator zurekin iritzi horretan, eta uste dut gehienetan
kalifikatzaile hutsa dela ("patata egosia") adierazi nahi
dena, eta izena ez dela kasu horietan mintzagaia, gehiago
dela kalifikatzaile hori.

Mikel