[itzul] Campanilla

Unai Elorriaga uelorriaga a bildua yahoo.com
Ost, Abe 28, 11:19:38, CET 2005

Ez mindu, Asier:

  Nik erantzuna idatzi nuen zuena kontuan hartu gabe. Gero konturatu naiz ETBn ere egin duzuela, ondo egin ere.

  Beti izan naiz, gainera, bikoizketan ari zaretenon defendatzaile. Badakit zelako lana den eta zein bikain egin izan dituzuen zuek hainbat pelikula (eta beste). Sekula ez naiz nekatu han eta hemen esaten itzulpen on-onak direla normalean ETBkoak.

  Gaizki-ulertua izan da, beraz. Barkatu nire trebezia falta.

  unai

"LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER" <larrinaga_asier a bildua eitb.com> escribió:
> [...]

Bai, seguru antzean, bikoizketan ari direnek (garenok) ez buru eta
ez oin egiten baitituzte (baititugu) gauzak.

Asier Larrinaga

Correo Yahoo!