[itzul] Munduko pertsona eta toki-izenak euskaraz nola idatzi

L. Azkune laxaro a bildua sjloyola.org
Al, Ots 7, 15:08:36, CET 2005

Eskerrik asko Paul, askotan begien aurrean duguna ez baitugu ikusten eta horixe gertatu zait niri.
Laxaro
  ----- Original Message -----
  From: Paśl Picado
  To: ItzuL
  Sent: Monday, February 07, 2005 2:27 PM
  Subject: Re: [itzul] Munduko pertsona eta toki-izenak euskaraz nola idatzi

  Arratsalde on, munduko estatu-izenak euskaltzaindiaren web orraildean topa ditzakezu "arauak" atalean. Badaude munduko uharteen izena ere beste arau batean.

  Estatu izenak (38. araua): http://www.euskaltzaindia.net/arauak/dok/ProNor0038.htm.

  Munduko pertsona izenak zailago ikusten dut aurkitzea, nik behintzat ez dakit...

  Gero arte!

  Paśl Picado Moreno