[itzul] no-violento

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Or, Ots 11, 16:37:55, CET 2005

Taxuzko, natural eta noranahikorik ez zegok. "Bortxakeriarik eza,
bortxakeriarik gabeko" erabiltzen ditek batzuek, euskal gurpilarekin
jiratuz edo (indarkeria hitzarekin, nahi bada). "Ez-biolentzia,
ez-biolento" hobesten ditek beste batzuek, nazioarteko hitzaren
kutsuari eutsiz.

Beraz, egin ezak ahal duana, beti erdipurdikoa irudituko zaik eta.

X.

El 11/02/2005, a las 16:33, L. Azkune escribió:

> Goian aipatutako hitzarekin bueltaka nabil eta ez dut aurkitzen
> gustoko erarik. Norbaitek ba ote du nik behar dudan argia, hau da,
> NO-VIOLENTO hitzaren erabilera tajuzkoa?
Izena: ez dago erabilgarri
Mota: text/enriched
Tamaina: 662 bytes
Azalpena: ez dago erabilgarri