[itzul] no-violento

L. Azkune laxaro a bildua sjloyola.org
Or, Ots 11, 17:06:13, CET 2005

Hire erantzunetan ez zegok Xabier baina BAKETSU erabili ote daiteke NO-VIOLENTO  horren ordain?
  ----- Original Message -----
  From: Xabier Mendiguren
  To: ItzuL
  Sent: Friday, February 11, 2005 4:37 PM
  Subject: Re: [itzul] no-violento

  Taxuzko, natural eta noranahikorik ez zegok. "Bortxakeriarik eza, bortxakeriarik gabeko" erabiltzen ditek batzuek, euskal gurpilarekin jiratuz edo (indarkeria hitzarekin, nahi bada). "Ez-biolentzia, ez-biolento" hobesten ditek beste batzuek, nazioarteko hitzaren kutsuari eutsiz.

  Beraz, egin ezak ahal duana, beti erdipurdikoa irudituko zaik eta.

  X.