[itzul] no-violento

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Or, Ots 11, 18:20:51, CET 2005

Hori Mendiko Hitzaldiaren bariazioa da. Mateoren bertsioan (Eliz arteko
Biblian)  "Zorionekoak bakegileak" dio (Mateo, 5,9). Baina oraingo
teologoak ere hizkera teknokratak kutsatuak daude-eta...

X.

Izena: ez dago erabilgarri
Mota: text/enriched
Tamaina: 2835 bytes