[itzul] proceso padre/hijo

mikelhb a bildua teleline.es mikelhb a bildua teleline.es
Al, Ots 14, 14:10:46, CET 2005

Erdi txantxa bada ere, hona:
On deritzot "padre" jartzen duen tokian Euskaraz "guraso"
eta "hijo" duenean "ume" erabiltzeari; ez dakidan gauza da
zergatik "célula madre" eta "célula(s) hija(s)" ez diren itzuli
"zelula guraso" eta "zelula ume" eran. Badakit zelulen
kasuan bata bestearengandik sortu egiten dela, baina zail
ematen du zelula baten generoa hain erraz erabakitzea...

Bestalde, a zer txukun geratuko litzatekeen "la juerga
padre" "parranda guraso" itzultzea... ala "parranda guztien
ama??"

Mikel