[itzul] Resto de municipio

aua a bildua ivap.es aua a bildua ivap.es
Ast, Urt 13, 09:24:41, CET 2005

Bai, jakina, testuinguruak agintzen du beti. Kasu honetan ere ziurrenik
nahikoa izan liteke "udalerriko besteak" edo jartzea, betiere argi badago
"udalerriko bestea aldeak, auzoak edo dena delakoak" ulertarazi behar dela.

Aitor Ugarte