[itzul] bus lanzadera

Itzultzailea - Eibarko Udala itzultzaile.ei a bildua eibar.net
Ost, Urt 19, 08:34:34, CET 2005

Mila esker. "Jaurtigarria"rena broma izango da ezta?

-----Mensaje original-----
De: jon-agirre a bildua ej-gv.es [mailto:jon-agirre a bildua ej-gv.es]
Enviado el: martes 18 de enero de 2005 13:29
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: RE: [itzul] bus lanzadera

Medio de transporte rápido, de ida y vuelta y periodicidad frecuente, entre
dos ciudades (rae: lanzadera)

Etengabeko autobus-zerbitzua
Bus etengabea
Autobusa etengabe
Heldu ahalako autobus-zerbitzua
Hara eta honakoa
Une oroko autobus-zerbitzua
Autobusa une oro
*Bus jaurtigarria

Beldur naiz nire herrian metroa eta Unibertsitatea elkartzeko jarriko duten
"jaurtigarri" horrek zer-nolako lesioak ez ote dizkigun eragingo.

Ondo jausteko abilidadea ikasi beharko ;-)

Jon Agirre
jon-agirre a bildua ej-gv.es