[itzul] Definizioa eta galdegaia: inkesta

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Or, Eka 17, 11:22:33, CEST 2005

Xabierrekin guztiz bat nator. Edorta Españak nahiko artikulu jakingarria
idatzi zuen "Administrazioa euskaraz" aldizkariko 20. zenbakian ("Defini
dezagun geure burua"). Han esandakoen ildotik, honela beharko luke:

"Atmosfera geruza bat da, Lurra ingurutzen duena".

Nahiz eta adibide horretan, segurutik, egokiago izango den honela egitea:
"Atmosfera da Lurraren inguruko geruza bat".

Bada garaia galdegaiaren legeak laxatzeko, desmitifikatzeko eta
errealitatera ekartzeko. Iruditzen zait definizioak emateko molde finko
samarra behar dugula, tartekien eta kataforen artean zapatak basitu barik.