[itzul] Definizioa eta galdegaia: inkesta

mikelhb a bildua teleline.es mikelhb a bildua teleline.es
Al, Eka 27, 21:38:02, CEST 2005

On 27 Jun 2005 at 9:17, jon-agirre a bildua ej-gv.es wrote:

> Euskaldun-euskaldunek erabiltzen dutena zuzena da guk halakotzat eman
> gabe. Galdera, ostera, ez du inork horrela egiten, ez bada azken hitza
> ez dugula entzun eta ""Hau da...", zer?" galdetzen dugula.
>     Bestalde, "Hala dut nik araua ulertzen" eta gisakoak ez
>     ditugu maiz erabili ohi, ez eta Altuberen kritikariek ere;
>     lotsaz ala?

Baina ez dago esaterik hau euskaldun-euskaldun da eta
beste hau ez. Euskaldun-euskaldunek honelakoak ere
esaten dituzte:
"Eskuetatik gaizki ibili da"; "bi tanto besterik ez zaizkio
falta"; "faltan botatzen nuen"; "den gizon ospetsuarekin";
"bezal-bezalakoa"; "emaitzak ikusi besterik ez daude", eta
halako hamaika. Zuzenak? Egokiak?
Uste dut eskemak aspaldi huts egin zuela, eta honez gero
ez dagoela "benetako euskal hiztunik".
Ni behintzat, ez nago "gustura" erabiltzen diren
irizpideekin.

Mikel Haranburu