ER: [itzul] Definizioa eta galdegaia: inkesta

Juan Garzia Garmendia juan.garzia a bildua ehu.es
As, Eka 28, 09:20:26, CEST 2005

Zein irizpidez ari zara? Hiztun bakoitzaren gramatikaren arteko adostasun
intersubjketiboa da hizkuntza baten egokitasunaren bermea. Kasurako, eman
dituzuen adibideak, erregistro eta hizkuntza mailak gorabehera, aitzakiarik
gabeak dira guztiak... azkena izan ezik: "emaitzak ikusi besterik ez daude".
Kasu horretan, zerorrek frogatu beharko zenuke euskaldun korrienteek
normaltzat jotzen dutela hori.

Alegiak, sorginak bezala, arauak, izan, badirela, nahiz askori ez gustatu
aipa daitezen.