ER: ER: ER: [itzul] Hobe esan

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
As, Maiatza 3, 13:57:59, CEST 2005

Beharbada, neuk nahastu dut gehiago auzia, argitu beharrez. Mitxelen iritzia
ezagutzen nuen, baina HBak ontzat ematen du noski "egia esan/erran" eta
Orotarikoak diosku joan den mendearen hasieratik badela idatzizko
adibiderik, hala hegoaldean nola iparraldean.

Nire zalantza da ea, eredu berean (hots, "egia esan/erran" hori erabiltzen
duenarentzat), "hobe esan" ere onargarria den, arauak arau eta hobespenak
hobespen.