[itzul] Tradosi buruz

Paúl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Ost, Maiatza 4, 18:44:07, CEST 2005

Arratsalde on, "rebufoa" alde batera uzteko, Tradosi buruzko galderatxo bat.

Nola egin daiteke Trados erabiltzean letraren formatua mantentzeko?. Orain egiten ari naizen testu batean letraren formatua aldatzen zait, eta letra mantendu behar dut (eta nahi dut...). Badago modurik? Ala dena itzulita dagoenean neuk aldatu behar al dut formatua?. Ez dakit ondo azaldu dudan nire arazoa...

Mila esker!

Paúl Picado Moreno

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es