[itzul] vehiculo medicalizado

Joseba Etxarri j.etxarri a bildua euskalnet.net
Or, Maiatza 20, 00:57:54, CEST 2005

DYA edo Gurutze Gorriko anbulantzietan, SENDAGILEDUNA ikusi izan dudala uste
dut. Beti zerbitzua medikua ekipoburu daramatela eskaintzen duten
anbulantziak omen.

Joseba
----- Original Message -----
From: <mikelhb a bildua teleline.es>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Thursday, May 19, 2005 9:48 PM
Subject: Re: [itzul] vehiculo medicalizado

On 19 May 2005 at 11:18, L. Azkune wrote:

> Seguru asko norbaitek erabili izango duzue VEHICULO MEDICALIZADO
> euskaraz. Inon ez dut aurkitu eta IBILGAILU MEDIKALIZATUA gogor
> samarra egiten zait Aurrez eskerrik asko. Laxaro
Niri VEHICULO MEDICALIZADO bezain gogorra egiten
zait. Izan ere, gaztelaniaz gauza asko sortu izan da ez
hanka ez buru ez dutenak, eta hau da horietako bat.
Ingelesaz "medical" agertzen dela? Tira, orduan
"medicalizar" aditza asmatu eta hortik aurrera dena egina
(Bada adibide franko: "siniestralidad", "mediático",
"calendarizar"...)

Nik uste aukerak badaudela gaztelaniaz egin okerra
saihesteko/zuzentzeko: IBILGAILU MEDIKOA, besterik ez
bada.

Mikel Haranburu