[itzul] Partaidetzazko, ordezkaritzazko

Josu Zabaleta jzabaleta a bildua bezeroak.euskaltel.es
Ost, Maiatza 25, 12:35:08, CEST 2005

 "representativo" agertu zaidanean "ordezkari(tza) bidezko" demokrazia,
etabar iruditu izan zait irtenbiderik erosoena.

"participativo" katramilatsuagoa iruditu izan zait beti, baina
"partaidetza bidezko" ez da, agian irtenbide txar-txarrena.

"bidezko"-k gehiago zehazten du izenaren eta erreferentziaren arteko
lotura "z" instrumental hutsak baino, nire iritzian.

Josu