[itzul] e-posta, e-Gipuzkoa, e-ikaskuntza

Mikel Morris mmorris a bildua euskalnet.net
Al, Aza 28, 14:07:20, CET 2005

Benetan, gai hau duela urte asko eztabaidatu zen. Hala ere, egun, e-
posta leku guztietan ikusten da. Turkiera euskararen antzekoa da,
egitura aldetik, neurri handi batean behintzat, eta e-posta esaten
dute inolako arazorik gabe. Euskarak ezin ote du?

Elektra-x, elektro-x, e.a. okerrak dira formaz eta kontzeptuaz ote?
Baina nola azaltzen duzu e-Gipuzkoa, e.a.? Ez, "e-" aurrizkia oso
egokia eta euskal hiztunek hartu izan dute.  Helbide el. hori, ordea,
beno, oso bitxia da eta ez da zabalduko. Esan bezala, gai hau
gaindituta dago. "E-" aurrizki hori sustraituta dago dagoeneko.