ER: [itzul] customización

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ast, Urr 27, 10:07:29, CEST 2005

Oker ez ba nago, "customización" zuen izenburu galderak, eta ez
"customizar".

Eta nik ez nuen ezer (are gutxiago inor) irrigarritu nahi, karikatura
umoretsu bat baino ez zuen izan nireak, baina, tangorako bezala, bi behar
dira umore-dantzarako ere, eta ezpata-dantza bihurtzen da hemen, antza,
edozer.