[itzul] Euskara-gaztelera (eta gaztelera-euskara, diot nik) itzulpenak egiteko plugina Firefoxerako

Asier Sarasua Garmendia asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Al, Api 3, 08:25:07, CEST 2006

Sustatutik hartutako albistea:

Firefoxerako tresnabarra da Euskalbar, Euskara-gaztelera itzulpenak egiten
lagunduko diguna, Interneten dauden hiztegi batzuk kontsultatuz (Euskalterm,
Elhuyar, Hiztegia3000, Euskaltzaindia). Firefoxerako soilik, Internet
Explorerren ez dabil. Eskerrik asko, Juanan Pereira, abisuagatik.

Barra hau hemendik deskargatu daiteke:
http://www.interneteuskadi.org/euskalbar

Nik instalatu dut, oso praktikoa eta azkarra da.

Asier.