[itzul] RE: Posiciones de riesgo

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Or, Api 21, 12:28:22, CEST 2006

Egun on, Inma!

	Gure lankide batek "Arrisku egoera" itzuli zuen, eta zentzua hori
da, zeren azken batean "Arrisku finantzarioaren egoera" edo
"Finantza-arriskuaren egoera" baita, hau da bezero batek une zehatz batean
izan litezkeen maileguak, kreditu kontuak...

	Agur bero bat,

	                      Bittor Arbizu / Iñaki Huerta