[itzul] Ortotipografia eta mugatua/mugagabea

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Al, Abe 4, 12:37:46, CET 2006

Egun on, Amaia!

	Hor doazkizu asteleneko gure "burutazioak":

1) Zalantza: Nire ustez bigarrenaren alde egingo nuke. Arrazoia, nahiz eta esaldiek zerrenda kutsua izan, "galdera ikurraren ondoren: maiuskula" legea jar litekeela uste dut nik.
	                       -Honako hau galdetu zidan: Zer ordu da? Zenbat urte
> dituzu? Non bizi zara?

2) Zalantza: Hau Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusiak ateratako"Ortotipografia -Ikasmaterialen Aholku Batzordea -Estilo-liburuaren lehen atala" liburuxkan dugu erantzuna:

	51 orr. "Idazlea, mendia/mundua, luma/ezpata...eta gisakoaz mintzatu ondoren".

	Baliagarria izango zaizulakoan, agur bero bat

                                      Bittor Arbizu