[itzul] "The sound of music"

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ast, Ots 2, 08:11:11, CET 2006

"Sound of music"  izenekoan,  frantsesez,
http://www.footlight.com/product.cfm?product_id=34090.
ez dago  ez irribarrerik ezta malkorik ere   ezta  laugarren agindurik,
http://www.wellesnet.com/ambersons_frdvd.htm, ,
Zergatik   hartu behar dira   gaztelaniazko  filmen  itzulpenak abiaburu
moduan?

Beste adibide   bat
http://www.dvdclassik.com/Critiques/dvd_etrangeincident.htm
/High noon/ (/Le train sifflera trois fois/)-  Uste dot honek lau
oscar   izan zituela 1952an,
  http://www.filmsite.org/aa52.html