[itzul] a terceros

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org
Ast, Ots 2, 08:51:30, CET 2006

Nik ez dakit zein autoritatek agindu duen 'hirugarren' delako hori 'aipatu
beharrekoa' dela, eta ez dakit 'Zuzenbidean erabiltzea'k zer esan nahi
duen.
Ez dut uste derrigor beltzean erabili beharrik dagoenik, eta 'beste' ere
erabiltzen da Zuzenbidean, 'hirugarren' baino 'zuzenago' gainera, nire
ustez.

             Ortzuri Olaetxea
             <itzultzaile a bildua pasa
             ia.net>                                                  Para
             Enviado por:              itzul a bildua postaria.com
             itzul-bounces a bildua pos                                          cc
             taria.com
                                                                    Asunto
                                       [itzul] a terceros
             02/02/2006 08:20

                Por favor,
                responda a
                   ItzuL
             <itzul a bildua postaria.c
                    om>

Egun on guztioi,

"a terceros" famatu hori atera zaigu baimen-eskaera bat dela-eta. Nik
nahiago izan dut "beste", edo "beste edonori" erabili,  baina esan
didate "hiurgarrenei" hitza aipatu beharrekoa dela. Ni ez nago oso
konforme; ea zuei zer iruditzen zaizuen, hauxe da itzulgaia:

Como bien indica la Arquitecta las licencias que conceden los
Ayuntamientos son sin perjuicio de los derechos de terceros que puedan
 ser afectados.