[itzul] a terceros

Ander Altuna zuzentzailea a bildua ueu.org
Ast, Ots 2, 09:20:22, CET 2006

Euskalterm-en datorren definizoa ikusita ( Edozein pertsona fisiko edo
juridiko, ondorengo hauetakoren bat ez dena: aseguru-hartzailea,
aseguratua, ezbeharraren kausatzailea (erantzukizun zibileko
estalduran), aseguru-hartzailearen edo aseguratuaren ezkontide, asaba
edo ondorengoak edo beraiekin bizi diren pertsonak, edo haien mende
dauden alokatuak, etxe-zerbitzariak edo bestelako pertsonak.) aseguruez
dihardugula badirudi "beste" edo "beste inor" erabiltzea beti ez dela
egokia, eta "hirugarrenak" direla zerrenda horretan ageri ez direnak.

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org(e)k dio: