[itzul] paso elevado

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Ots 8, 11:44:59, CET 2006

Egun on:

 " [...]   goratua" ikusi  dot nik, urigunean, egunero   zeharkatzen
dudan errepidean.
 Aipatzen dudan hori bada, zebrabidea, oinezkoak  hortik pasatzeko ,
baina dan-danak ez dira  zebrabideak. baztuk bai,  baina ez danak.
Eguneroko  ibilbidean baditut beste batzuk  eta horiek  abiadura
moteltzekoak dira baina ez dira zebrabideak.

Garikoitz