[itzul] paso elevado

z-nikolas a bildua ej-gv.es z-nikolas a bildua ej-gv.es
Ost, Ots 8, 11:40:45, CET 2006

Barkatu, ez nago ziur, baina google-en begiratu dut zer ote den "paso
elevado" eta irteten diren argazkiak ikusita, nik zubi arrunt bat dela
esango nuke. Zuek hobeto jakingo duzue. Ez adiorik.

-----Mensaje original-----
De: Gaizka [mailto:julenlarri a bildua euskalnet.net]
Enviado el: miércoles, 08 de febrero de 2006 11:03
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] paso elevado

Kaixo!

Zenbait hiri errepidetan oinezkoentzako pasaguneak altxatu dituzte,
ibilgailuen abiadura moteltzeko asmoz. Erdaraz "badén" esaten diogu, baina
euskaraz, zulogunea edota sakangunea bezalako ordainak ez dakit oso zuzenak
diren kasu jakin honetarako, berez, ez dago zulorik, eta bailarako uren
ibiari ez dagokio ere.
Errepide gainean joaten dena "oinezkoentzako gaineko pasagunea" askotan
erabiltzen da, baina beste horri zer?

"oinezkoentzako pasabide altxatua"  emateari ondo deritzozue, edota ordain
zehatzaren bat badago hortik...?

eskerrik asko.