[itzul] convertir una casa en tu hogar

Inaki Luzuriaga aizkomendi a bildua yahoo.com
Ast, Ots 9, 13:28:58, CET 2006

Kaixo: berandu ez banabil, iruditzen zait bizileku
(batzuetan egoitzaren sinonimo erabiltzen da
hirigintzan-eta) zentzu neutroagoa eta hotzagoa duela
etxek baino (goxoagoa, beroagoa). Nik "bizilekua zure
etxe bihurtu" erabiliko nuke
Iņaki