[itzul] Pare bat zalantza

jberriotxoa jberriotxoa a bildua euskalnet.net
Ast, Ots 9, 14:36:16, CET 2006

Miarritzeri buruzko testu bat itzultzen ari naiz, eta pare bat gauza ez
ditut ulertzen:

Baina jokoa ez bada errenta, itsasoak hondoa zor, eta handixetik salbatu
behar izan zituen Miarritzek Gaskoinatik etorritako Biarrin-ak.

Gehiena ondo ulertzen dut, "itsasoak hondoa zor" zati hori izan ezik.

Eta best zalantza:

Ihes betea zilegi balitz Biarritz luke destinu. Portxeek eta Clioek elkarren
ondoan aparkatzen duten itsas-bazterra, bi harriz lau txori botatzen dituen
krupierraŠ

Hemen ere gauza bera, ongi ulertzen dut, baina amaierako "krupier" horrek
pixka bat liatzen nau.

Aurretik eskerrak emanez,

Joseba Berriotxoa

joseba a bildua erroteta.com