[itzul] europako hizkuntzak

Mikel Morris mmorris a bildua euskalnet.net
Ast, Ots 16, 13:22:45, CET 2006

Ingelesez, zera dago:

Permian  (Russ Perm + -ian)  The Finno-Ugric language of the
Permiaks, Votyaks, and Zyrians

Permiak or Permyak  (Russ. Permyak, from Perm', region in eastern
Russia)

Beraz.

"Fino-permiar", "permiar" (edo Permdar) izan liteke euskaraz

Ondo izan

Mikel Morris