[itzul] concurso provincial de perros de muestra sin muerte

Enrike kultura a bildua elgeta.net
As, Ots 21, 13:10:20, CET 2006

Nik uste dut ehiza/kaza txakurre... jarrita ez duzula gauza handirik
argitzen, basurde-txakurrekin eta abarrekin ere egiten baitira lehiaketak,
eta horiek "muestratik" gauza gutxi. Bestalde "muestra" txakurrekin ere
lehiaketa mota asko egiten dira: "San Huberto" "Gran busqueda" eta abar.
Horiek zailenak dira, hemen egiten direnak sinpleagoak dira, nolabait
esateko, eta zuk jarri duzun "concurso provincial de perros de muestra sin
muerte" hori ere mota horretakoa da, generikoa, besteak zehatzagoak izaten
dira.

Gure elkartean begiratu dut eta hona hemen Gipuzkoako federaziotik
bidalitako gutuna:

"Ondoren aipatzen diren modalitate desberdinetarako behar dira epai eta
arbitrogaiak:

- Hegaztiak (usakume-galeperra kolonbaire edo kaiola erara)
- Ehiza ibilaldiak eta Compack Sporting.
- Muestra txakurrak eta San Huberto"

Ikusten duzunez beraiek muestra txakurrak jarri dute, baina, ni ez nau
asebetetzen. Bestalde, federazioan euskara ez da gehiegi erabiltzen (begira
bestela webgunea), eta alde horretatik ez dakit, ba.

Azkenik, ez dakit esaten nik nola jarriko nuen. Uste dut nonbait ikusita
daukadala itzulpen txukunen bat, baina, ez dut gogoratzen.

Enrike