[itzul] Ambiente

Gerardo Markuleta gmarkuleta a bildua euskalnet.net
Or, Ots 24, 19:04:05, CET 2006

"Giroko" adiskide euskaldun bati galdeturik, hona erantzun garbi-garbia nik uste:

"Guk 'giroko lekuak', 'giroko tabernak' eta abar esaten dugu lasai asko. 'Guk' esaten dudanean marikita euskaldunak esan nahi dut, nik behintzat ezagutzen ditudanak. Afera ez da estali ala ez estali, marien artean hizkera, jerga edo argot bat dagoela, besterik ez. Horriblea iruditzen zait 'gay giroko' edo 'giro homosexualeko' esatea. Gure artean esaten da bestalde: 'han ez dago girorik', 'Donostiako giroa gero eta txarragoa da', 'giroan ezagutu nuen', 'ez dabil girotik', 'Hendaiako hondartzan kriston giroa dago', eta abar."