[itzul] Beharrak eta bertuteak

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
As, Urt 17, 09:38:27, CET 2006

	Nik esango nuke esaldi horretan transmisio akats bat gertatu dela.
Sorburua <<...nezesidadea asetzeko / berritzeko>> edo
<<...nezesidadearentzat>> edo antzeko zerbait izango zen, hau da, <<proveer
la(s) necesidad(es)>>. Beste hipotesi bat da hasieratik itzulpena txarto
eginda egotea, ez zelako jakin ordain egokia ematen <<nos proveerá las
necesidades>> esapideari.

	Labur esanda, <<Dios proveerá>>. Diot nik.

Asier Larrinaga