[itzul] Sentimiento albiazul

Inaki Luzuriaga aizkomendi a bildua yahoo.com
As, Urt 17, 11:45:00, CET 2006

Kontua da Errealaren eta Alavesen koloreak berdinak
direla eta aldaera bat behar duela (zuri eta txuri ez
al dira berdinegiak?). Azulak ez dakit jatorria non
duen, baina diozunez gaztelaniak ekarri du (Arabaren
gertueneko erromantzea). Albari dagokionez,
toponimiako forma ihartuez aparte (Albeniz herri-izena
beharbada eta zeozerrek aipatutako adibidea), ez dut
uste ahozkoan inoiz erabili denik. Iradokizunak
besterik ez dira eta interesatuek erabaki dezatela