[itzul] ER: Baja eman nahi dut

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ast, Eka 8, 13:57:27, CEST 2006

Bada, zurea ere ez da (meta)zuzenketa makala, gero, paternalismo, moralina
eta guzti!

Badakit hobeto gelditzen dela zurea, baina, hizpidera ekarri duzunez, niri
eskandalagarria iruditzen zait zenbaitetan hemen agertzen den euskara maila
eskasa, kontuan harturik itzultzaileen arteko foroa dela. Eta, hizkuntza
kontuan, zuk garbi bereizten bide dituzun arren, azala da mamia. Zer pentsa,
esate baterako, esapide baten finezia doitzen ari denak akats arrunt
gordinak egiten baditu? Okerrago, gainera, okerrok zuzendu nahi ez baditu.

Besterik da denok azkar-beharrez egiten ditugun askotariko hutsak (zuk ere,
barka, baina oker eman duzu nire deitura), baina hor aipatu dena ez da
halakoa, eta ez dut uste inor mintzeko asmorik zegoenik hori seinalatzean.

Eta, edozein modutan, ez dut uste inori dagokionik okerra aipatu zaionaren
ordez mindu eta "jantziak urratzea". Alegia, iruzkin bat eraso pertsonaltzat
interpretatzea eta anplifikatzea: "ze akats aurkituko bila ibiltzea". Ondo
pentsatzen jarrita, hori leporatzea da salaketa pertsonalaren muga ukitzea,
nik uste. Nire aipamenaz, no comment.

Segi dezagun, bada, lasai idazten eta lasai erantzuten, eta nahi duenarekin
gera dadila bakoitza.