[itzul] Ditxosozko gaiari buruz

Oihana Lertxundi olertxundi a bildua zarautz.org
Ast, Eka 8, 14:50:38, CEST 2006

"Nire aipamenaz, no comment."
Eskerrak, niri "okerra aipatu zaionaren ordez mindu eta "jantziak urratzea" leporatu eta gero, hara zure erantzuna, zuri dagokizunarekin zerikusik ez omen duena.
Dena dela, Juan Garzia, iruditzen zait ez garela ez zu ez ni onenak iritzia aldatzen, beraz, hortan utziko dugu; zu zurean eta ni nirean. Hara hor, nire paternalismoaren beste adibide bat.
Eta publikoa nazkatu aurretik, horixe izango da nire azken hitza kontu hau dela-eta.

Oharra: duela ia bi ordu bidali dudan mezu bat iritsi zait oraintxe; zuei ere orain agertu bazaizue, kokatu, mesedez, dagokion garaian (duela ordu eta erdi). Ez ditzan bazterrak gehiago nahastu.