[itzul] Estar a la ultima

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org
Or, Eka 9, 11:41:45, CEST 2006

Burlaize pixka batekin esanahi bada, 'gaurko bizimodurako preparatuta egon'
ere esaten da gure aldean, gauza berriren batekin edo ibiliz gero.

             "L. Azkune"
             <laxaro a bildua sjloyola.
             org>                                                     Para
             Enviado por:              ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
             itzul-bounces a bildua pos                                          cc
             taria.com
                                                                    Asunto
                                       Re: [itzul] Estar a la ultima
             09/06/2006 11:35

                Por favor,
                responda a
                   ItzuL
             <itzul a bildua postaria.c
                    om>

Honela dakar Elhuyarrek
Azken modan

Le gusta ir vestido a la última: azken modan jantzita ibiltzea gustatzen
zaio

Laxaro