[itzul] Nori/nora begiratu?

Igor Odriozola odriozola a bildua euskalerria.org
Or, Eka 9, 14:05:57, CEST 2006

Hau gauza bitxia...

Ez nuen inoiz ere pentsatuko "vigilare" aditzetik datorrela. Interesgarria,
benetan.

Ados, aipatu duzunarekin. Bestalde, nire posta-zerbitzuaren web orrian
agertzen den "Postontzia begiratu" modukoak zuzenak dira? Eta nola esango
zenukete: "kamerari begiratu" ala "kamerara begiratu"? Bi testuinguru
ezberdinetan, akaso? Lehenengoan, kamerari objektu gisa begiratzeko (hau
da, objektibora ez, oro har), eta bigarrena kamera aurrean jokatzen ari den
norbaiten begirada zuzena grabatzeko? Ala alderantziz?

Eskerrik asko, berriro ere,

Igor Odriozola

Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org