[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 25 bilduma, 26. zenbakia

ETXEBARRIA ETXEITA, Jose Andres jose.andres.etxebarria a bildua bizkaia.net
As, Eka 20, 10:07:18, CEST 2006

Aitzolen galdera erantzun nahian, zera argituko nuke: berak aipatzen duen "Andre Maria Erreginaren katedrala (plaza)" direla gaztelaniazko Santa Maria Reina delakoaren euskal ordainak. Kasu honetan, apelatibo moduko Ama Birjinaren "dohaiak" edo adierazten dira, soilean. Baina badira beste kasuak ere, Mesedeko(etako) (de la Merced) edo Garaipenetakoa (de las Victorias) Andre Maria modukoak. Edo, baita ere, Arrateko Andre Maria (de Arrate) eta Begoñako Andra Maria, Bilbo inguru honetan oso ezaguna. Horrekin esan nahi dut, lokatiboaz eta "zerekoaz" nolabait esatearren kasuaz ez dagoela arazorik euskal bertsio jatorrak emateko. Bide honetatik jarraitua, "San Pedro de la Rúa" esan zitekeen "(E)rruako San Pedro" edo antzeko modu batera. Hala ere, salbuespen  modukotzat hartzekoa da, nire iritziz, kasu zehaztu beste gabea, la Real horretan adierazia alegia. Kasu honetan, egokiago deritzot "Santa Maria la Real" esatea. Modu berekoak izan daitezke Andre Maria Jagolea, Zaindaria, Errukiorra...

Lagungarri balitz, pozarren.

Jose Andrés

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de itzul-request a bildua postaria.com
Enviado el: martes, 20 de junio de 2006 9:42
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: ItzuL Mezu-Bilduma, 25 bilduma, 26. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita (kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
	itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
	itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa. Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Re: aquilegias azules (Asier Sarasua Garmendia)
   2. Re: Fw: "desencantamiento del mundo" (Amaia Lasheras)
   3. San Miguel garagardoaren eslogana (Leire Mendizabal)
   4. Re: San Miguel garagardoaren eslogana (Kepa Diegez)
   5. Re: San Miguel garagardoaren eslogana (ITZULIZ)
   6. Re: San Miguel garagardoaren eslogana (Hori-Hori, L.S.A)
   7. Re: San Miguel garagardoaren eslogana (Agustin Otsoa Eribeko)
   8. Re: San Miguel garagardoaren eslogana (larenaza a bildua edebe.net)
   9. Re: Fw: "desencantamiento del mundo" (Iñigo Errasti Aranbarri)
  10. Con mala escoba mal se barre (Gotzon Egia)
  11. santu kontuak (Mendiola)
  12. RV: Andre Maria (Mendiola)
  13. Re: San Miguel garagardoaren eslogana
      (ZULUETA REAL DE ASUA, ANA LUZ)

Message: 1