[itzul] trastorno por deficit de atencion con osinhiperactiv idad

Kepa Diegez kepa.diegez a bildua gmail.com
Ast, Eka 22, 13:12:35, CEST 2006

Trastornoa ez da inongo hiztegitan agertzen, eta Euskalterm-en kasu bakar
batean, trastono sexuala, gainerakoetan, ez. Beraz, zein irizpideri jarraitu
behar diogu? Erdarazkoa hobeto ulertuko delakoan, huraxe erabili behar da?
Ala, ez da irizpide nahikoa hiztegiek ez ekartzea?

--
Kepa Diegez
etnomet.blogspot.com