[itzul] Servidumbre predial

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Mar 14, 12:28:19, CET 2006

Funts-zorra.

Euskaltzaindiak "funts = lur-ondasuna":
funts 1 'zerbaiten muina, oinarria'. 2 'pertsonen ganora'. 3
(finantzetan-eta erabiltzen dena): maileguaren funtsa eta korrituak. 4 'lur
ondasuna'

Eskubide-zorren artean ("zortasun" ez baita zuzena nire iritziz), oinarria
Hiztegi Batuko "zorbide"n daukan 'bide-zor' bezala (HB: zorbide 'bide-mota,
lur jabedunean zehar igarotzen dena'), 'funts-zor' egin litekeela deritzot
(Euskaltermeko "finka-zor" baino hobeto, "finka" ez baitakar Hiztegi
Batuak).

Honi buruzko eztabaida antzekoa oraintsu izan da Itzulen.

Jon Agirre

-----Mensaje original-----
De: oihana lertxundi egurbide [mailto:oihanalertxundi a bildua hotmail.com]
Enviado el: martes, 14 de marzo de 2006 11:06
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Servidumbre predial

Egun on,

Hirigintza-eremu baten Konpentsazio Batzordearen estatutuak eta oinarriak
ari naiz itzultzen, eta Balorazio-irizpideen barruan, horrakoxe hori atera
zait.

Derechos reales sobre las fincas, servidumbre predial y derechos
personales.- Los que no resulten compatibles con la ejecución del plan serán

valorados de acuerdo a.......................

Ea inork laguntzerik baduen