ER: [itzul] 2007 arte

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Ast, Mar 30, 11:16:45, CEST 2006

Norberaren oharmenak etxekora jotzen du beti, baina begira zer emaitza
ematen dituen "Ereduzko prosa gaur" atariak, liburuetan soilik arakatuta.

Hurrengo arte: 4 liburu 4 esaldi
Hurrengora arte: 8 liburu 12 esaldi
Hurrengoa arte:  4 liburu 7 esaldi

Fonetismo kontuak atera dituzula eta, gisa berean izan liteke bi "a" horiek
bat egitea, hitz bien arteko mugak ezin bereizteko moduan: "Hurrengorarte",
"hurrengoarte". Unitate foniko bakarra sumatzen da esakune horietan. Hortik
etor liteke nahasbidea ala? Izan liteke.