[itzul] Biandizko, Bianditzeko?

Iņigo Errasti Aranbarri errasti.i a bildua AJU.ej-gv.es
Or, Maiatza 5, 09:48:19, CEST 2006

Epa, Gotzon (eta beste denok):

Lehenengo mezua txarto bidali dut, zuzenean "jo" diot erantzuteko teklari eta zeure helbidera baino ez da heldu. Ez daukat inolako "asmo pribaturik" zure aldera :-))

Iņigo

-----Mensaje original-----
De: Gotzon Egia [mailto:gegia a bildua gipuzkoa.net]
Enviado el: viernes, 05 de mayo de 2006 9:36
Para: Iņigo Errasti Aranbarri
Asunto: Re: [itzul] Biandizko, Bianditzeko?

> Oker banabil, zuzendu, mesedez, baina guk etxeko euskeran beti esan (esaten) dugu "Zarautzeko", eta uste dut ez garela bakarrak.

Agian arrazoi osoa duzu, horregatik galdetu nuen ItzuLen. Ez nuen,
inolaz ere, ĢBianditzekoģ gaizki dagoenik aditzera eman nahi, baizik
jakin ea hala behar ote zuen nahitaez.

Dena dela, zergatik halako oharrak modu pribatuan? Gainerako
zerrendakideek ez al dute zure ikuspegi aski jakingarriaren berri
izateko eskubiderik? :-)

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net