[itzul] Biandizko, Bianditzeko?

Iņigo Errasti Aranbarri errasti.i a bildua AJU.ej-gv.es
Or, Maiatza 5, 09:41:14, CEST 2006

Arrazoi duzu, Jon (sarri-sarri gertatzen den legez), eta ni ez naiz konturatu Miarritze-n kontu horrekin, bi aldiz pentsatu gabe idaztea zer den!

Iņigo

-----Mensaje original-----
De: jon-agirre a bildua ej-gv.es [mailto:jon-agirre a bildua ej-gv.es]
Enviado el: viernes, 05 de mayo de 2006 9:20
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: RE: [itzul] Biandizko, Bianditzeko?

Biak dira zuzenak. Zarautz/Zaurauzko parearen indarraren puruz -zko ari da zabaltzen -tzeko formaren kaltetan, berdintsu Eibarko Eibarrekoren kaltetan (toki horietako erabilerak alde, gainera). Baina *Miarrizko ez da zuzena, ez baita kasu bera: Miarritze > Miarritzeko, baina Biarritz > Biarrizko, Biarritzeko. Hemen izenaren berezko -e amaieraren oihartzunagatik izango ditu agerraldi gehiago -e duen formak. Beharbada.

Jon