[itzul] RE: ItzuL Mezu-Bilduma, 24 bilduma, 7. zenbakia

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Or, Maiatza 5, 14:05:30, CEST 2006

Aupa, Alberto!

	Esan, "Larrazabal" esaten zaio, eta horrela esaten zion Laudioko
auzo honi. Azkar eta buruz ari banaiz ere, nik ezagutzen ditudan kasutan ez
da izaten epentesia, beste fenomeno fonetiko baizik. Deklinabidearen
eraginez, Arana zena, Arane bihurtzen da, Goikogana zena, Goikogane...

	Pozten naiz oharragatik. Begiratuko dut.

	Agur bero bat